Storingzoeken

Training in het herkennen en oplossen van storingscodes, inclusief gebruik van de LG Service App en koeltechnisch inzicht.

In deze technische training leert u de meest voorkomende storingscodes herkennen en oplossen. U ontdekt hoe u service meldingen efficiënt behandelt, technische oorzaken identificeert en componenten doormeet. Daarnaast krijgt u inzicht in het koeltechnische circuit en leert u werken met de LG Service App (inlogcode inbegrepen). Praktische tips en tricks helpen u storingen te voorkomen en systemen optimaal te onderhouden.

Wat leer je?

Deze technische training behandelt de meest voorkomende storingscodes en hoe je deze oplost. Enkele vragen die we behandelen en beatwoorden zijn; Je ontvangt een service melding, wat nu? Heeft de melding een technische oorzaak of niet? Welke componenten zijn gerelateerd aan de storingscode en hoe meet je deze componenten door? Hoe voorkom je herhaling? De componenten doormeten, het raadplegen en gebruiken van de LG Service Applicatie is een deel van de training (inlogcode wordt verstrekt tijdens de training). Daarnaast gaan we in op het koeltechnische circuit en natuurlijk zijn er tips & tricks.

Enkele onderwerpen:

  • Storing zoeken
  • CH-code toelichting
  • Oorzaak herkennen
  • Componenten lokaliseren
  • Componenten doormeten
  • Koeltechnisch circuit & werking
  • LG Service App gebruiken
  • Tips & Tricks
Doelgroep
Installatie- & servicemonteur
Prijs
€ Gratis
Locatie
AircoLab (Spoorwegstraat 24, 1702 Groot-Bijgaarden)
Voeding en dieet

Diëten, voedselallergieën of andere wensen vernemen wij graag op voorhand.

No Show
We vragen aan elke deelnemer die zijn afwezigheid niet (tijdig) meldt een no-show fee van € 75,00 excl. BTW om de gevolgen die dit met zich meebrengt te compenseren.

U kunt uw inschrijving minstens 1 dag op voorhand annuleren per telefoon of SMS.

Schrijf je nu in voor:
Storingzoeken